Est | Eng

PUUDEGA JA LIIKUMISPUUDEGA REISIJA


Lennu sujuva kulgemise seisukohalt on väga tähtis, et juba lennureisi broneerides jõuaks lennufirmani informatsioon reisija erivajadustest nii lennul kui külastatavates lennujaamades. Informeerige aegsasti lennufirmat, kui:
• vajate erilist abi pagasiga
• vajate erilist abi lennukisse või lennukilt reisiterminali jõudmiseks
• kasutate akutoitel ratastooli
• olete vaegkuulja ning vajate personaalset informatsiooni
• reisite koos juhtkoeraga
• kasutate mobiilset hapnikuseadet

Kui kasutate akutoitel liikuvat ratastooli, palume veenduda, et akud oleksid igati korras. Ühtlasi oleks vajalik, et oskate ise või vajadusel suudate juhendada ratastooli lahtimonteerimist või kokkupakkimist, kui see peaks ratastooli transportimiseks vajalikuks osutuma. Lennufirmade reeglid ratastooli kaalu osas on erinevad.
Küsige eelnevalt lisainfot teid teenindavast lennufirmast

Kui vajate hapnikuaparaati, informeerige lennufirmat aegsasti kasutatava seadme tüübist. Enamik lennufirmasid aktsepteerib lennule seadmeid, mida on võimalik reisijal lennu ajal kasutada. 

Kui plaanite lennata erinevate lennufirmade ja lennuki tüüpidega, uurige juba reisi broneerides, kas teie kasutatavad seadmed, akud jm tarvikud on aktsepteeritavad kõikide lennufirmade poolt, kelle teenuseid plaanite kasutada. 

Lennujaama saabudes kontakteeruge koheselt vastava lennufirma check-in töötajaga ning veenduge, et lennufirma on registreerinud kõik teie vajadused, millest olete reisi broneerides teada andnud.

Pärnu lennujaamas saab liikumispuudega reisija teatada oma saabumisest lennujaama ja paluda vajadusel abi check-in lauas.

Tasub teada!
Lennukile pääsemiseks mõeldud väravate vahemaad võivad eri lennujaamade reisiterminalides olla pikad, seetõttu varuge lennule jõudmiseks piisavalt aega!