Est | Eng

KADUNUD VÕI RIKUTUD PAGAS


Kui teie pagas ei saabu koos teiega ühelt lennult või on saanud lennureisi käigus kannatada, tuleb kindlasti esitada sellekohane avaldus oma lennufirmale Tallinna lennujaama pagasiteeninduses. Palume jälgida, milline pagasiteenindus saab just teid aidata, sest teenindatakse erinevaid lennufirmasid. Pagasiteeninduse töötaja annab teile kõik vajalikud juhised ja kontaktid ning aitab esitada vastavaid dokumente lennufirmale.

Hea teada!
Lennufirmad on oma reeglites määratlenud aja, mille jooksul tuleb reisijal informeerida lennufirmat rikutud või kadunud pagasist. Hilinenud pretensioone menetlusse ei võeta. Täpsema info leiate oma lennufirma kodulehelt. Lennufirmade kontaktid

Kui avastate pagasi või selle sisu kahjustuse või kaotsimineku pärast lennujaamast lahkumist, teatage juhtunust esimesel võimalusel antud lennufirmat teenindavale pagasiteenindusele. Pagasiteeninduste lahtioleku ajad varieeruvad vastavalt lennuplaanidele.

Kontakt
Pärnu lennujaama pagasiteenindus
tel +372 447 5001
e-post parnu.info[A]tll.aero